piątek, 12 czerwca 2015

Uwaga sprawa życia lub śmierci !

Halo alo mordeczki ( jest tu ktoś wgl ?) NIE OPUSZCZAJ TEGO BLOGA PRZED PRZECZYTANIEM TEJ NOTKI ( tak, zwracam się do Ciebie ty znudzony internaucie ! ) To jest dla mnie bardzo ważne. Mianowicie chodzi o to, czy Wy mordeczki moje kochane czytacie tylko blogi o Raurze?? Tylko takie Was interesują?? Czyta tu ktokolwiek cokolwiek nie związanego z Raurą?? Chodzi mi tu np. o jakiś romans czy coś, ale z innymi bohaterami. Jakbyście mogli, o co bardzo Was proszę to napiszcie mi w komentarzu. Jeśli tu ktoś wgl jest. To dla mnie mega ważne, bo prawdę powiedziawszy nie wierze w Raure już i w mojej głowie zawitał pewien pomysł, ale nie wiem czy wypali, wszystko zależy od tych komów, które mam nadzieje zostawicie.

 Słodka Nunusia :))

36 komentarzy:

  1. Tak czytam blogi różnego typ. Nie tylko o Raurze czy R5 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raura i R5( np.rydellington czy rocklexa) clace, i wszystkie których fabyla jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głównie o Raurze, Auslly, R5, Kick (z Kopyta) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewaznie Raura, R5 czasami 1D to zalezy czy sa ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Raura, Auslly, R5, Rydellington :)
    Olivia<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Raura i R5 <3
    Paulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raura, R5, Dramonie, HP. /Ania Truskawka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę czytać wszystko, bo ogólnie lubię czytać, ale dam ci radę.
    Jak chcesz pisać o czymś innym to pisz, bo ważne jest to, żebyś ty była zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. blogi to tylko typu Raura/Austin & Ally, bo tak to wolę książki, nie opowiadania xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo że nie może być tylko Raura, Raura, Raura ;-;
    Do znudzenia to :d
    Taka nowość się przyda ;3
    Ale wiadomo że na końcu każdy oczekuje Raury :DD
    No ale czasem każdy lubi poczytać takie nowości ;>>
    Pozdrawiaam mocno ; *
    ~ Lusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze? Już mam dość raury, wszędzie tylko raura i raura ale to już przeszłość... Moim zdaniem możesz zrobić co innego :**
    ~claudia~

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię czytać o raurze ale gdy czytam to wyobrażam sobie całkiem inne postacie niż Ross I Laura, bo raura nie istnieje, po prostu lubię bohaterów o imionach ross i laura.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cię do TB!!!! :D
    Szczegóły tutaj w notce:
    http://50shadesoflynch-raura.blogspot.com/2015/06/one-shot-namietnosc-silniejsza-niz-bol.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. R5 5SOS The Vamps Leonetta Laura Raura Pamiętniki Wampirów itp

      Usuń
  14. Ja czytam blogów w chój i jeszcze trochę,więc naprawdę o różnych osobach,np o serialu Violetta najwięcej,szczerze,to są one ciekawsze niź sam serial.
    I wogóle mnóstwo innych.
    Na chwilę obecną jest ich 22,bo kilka zostało usuniętych.
    Pozdrówka Oluśka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy rozdział??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh mordeczko chyba w dalekiej przyszłości. Staram się już od jakiegoś czasu coś napisać, ale za nic mi to nie wychodzi. Ma może ktoś patelnie, którą mógłby mnie ktoś walnąć ??

      Usuń
  16. Rydellington-to byłoby ciekawe, zwłaszcza z twoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raura,Rikessa,Rydellington R5/Bastille
    Ale przyznaje bez bicia jestem ciekawa co planujesz :) ale ogl to mam faze na Rikesse :D hahah
    Ale jeśli chodzi o rodzaje literackie to kryminał,akcja,romans,thirller,horror, chicklit :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Księżniczko kiedy rozdział bo ja luju nie mg się doczekać bo to dla mnie kurde jest jak tlen a jeszcze azotem oddychać nie umiem proszę ps Księżniczko hym Dez+ Trish Rikessa

    OdpowiedzUsuń
  19. KIEDY ROZDZIAŁ?? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie czytać blogi o raurze. Fajnie by było gdybyś na mieszała w życiu bohaterów np. Lau i Rik, Ross i Van itp. Bardzo lubie twojego bloga. Tylko żeby na końcu była raura.

    OdpowiedzUsuń
  21. Możesz namieszać w życiu bohaterów aby na końcu była raura. Plose

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście cztam tylko Raura i R5. Może i rzeczywiście Raura to mit ale ja jakoś nie potrafię się powstrzymać. Zrobisz jak będziesz uważała. Jednak chciałabym żebyś skończyła ta historie z Raura. Uwielbiam twojego bloga i nie mogę doczekać się nexta. ;-) Dodaj szybko ♡☆♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Uwierz w siebie bo ty i twój blog ^-^ jesteście wspaniali!!!

      Usuń
  23. księżniczko kiedy kolejny rozdział bo mi tlenu zaczyna brakować

    OdpowiedzUsuń