niedziela, 9 listopada 2014

Zapowiedź rozdziału 14

Witajcie ptysie moje kochane . Przepraszam , że rozdziału nie było przez jakiś miesiąc , ale nauka i te sprawy . Nie wiem czy ktoś tam jeszcze jest i czyta te wypociny , ale zostawiam tutaj zapowiedź rozdzialiku następnego . Będzie on we wtorek bądź środę . Coś w ten deseń . 



- Umrzemy .... wszyscy umrzemy .

- Już mi won na podłogę leżeć .

- Grozili szamanowi szczotką od sedesu .

- Fundnąłem se dyplomik w necie .

- Patrzą na siebie niczym sedes na dupę .

 - Ja tutaj ją obrażam , a ta nic ...

- Co ? .. jaka dziewczyna ? jaka blondyna ? ..jest tutaj ? w tym domu ? ... gdzie ? no gadaj gdzie ?

- Maddie próbowała poderwać Rik'a .

- Może byś mnie najpierw rozkuła?

- Lau .. dasz mi numer do tego księdza ?

-  Ja cię oddam ... na leczenie przymusowe .

 - Robimy trójkącik .

- Jejciu zawsze marzyłem o spędzeniu nocy na fotelu z osobą , którą mam nienawidzić .



5 komentarzy:

  1. Ciekawa zapowiedź :3
    Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa .. nauka .. akurat ! Ty z debilem, tam gruchałaś, a nie ! Ale wybaczam ... Za dobra jestem . Miał być dzisiaj, ty leniu ! Jutro ma być i w środę ma być i kropka --> widzisz . W poniedziałek, dlatego, bo miał być dzisiaj, a w środę ... wiesz dlaczego ... Oki doki siostruniu, ruszaj dupę i do robotyyy ..I jedno słowo : deszcz .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hym ciekawe , ciekawe :-\czekam na rozdzialik!♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada :D
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń