piątek, 26 września 2014

Zapowiedź rozdziału 13

- Morda w jajecznicy 

- Żebyś zdechła 

- Przyzwoita to może być kaczka w sedesie 

-  Po prostu czułem , że tak trzeba  

- A myślisz , że my mamy ochotę tutaj siedzieć i patrzeć jak Ryd molestuje niewinnych ludzi ? 

- 40 sklepów .... 38 rannych i zryta psychika 

- A po co ci człowieku trumna? 

- Zakładaj te gacie 

- Pani Esmeraldo ... może wody? 

Od autorki : Witajcie ptysie przybywam do Was z taką mini zapowiedzią następnego rozdziału , który pojawi się w sobotę za tydzień . 

Do napisania Laura :))

14 komentarzy:

  1. :))) Super ;) Już nie mogę się doczekać ;D Co tam u ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ... u mnie po staremu :/ A u Cb ?

      Usuń
    2. U mnie nawet dobrze :) Dziękuje .. Wiem, że to głupie, ale .. olej wszystko, miej wszystko w dupie .. Co ci z tego ? Życie jest po to, żeby je przeżyć, jak najlepiej .. Więc no nie wiem .. Weź powiedz ludziom, którzy cię w jakiś sposób obrazili czy coś, po prostu prawdę .. Wykrzycz im prosto w twarz to co o nich myślisz i nie przejmuj się opinią innych na ten temat .. widocznie ich życie, jest tak mało ciekawe, że po prostu muszą wtrącać się do życia kogoś innego .. Chciałam ci powiedzieć tylko tyle, żebyś ... ryzykowała ... Życie jest krótkie .. Odważni, może i mogą się zabić, ale gdy żyjesz monotonnie - nie żyjesz wcale ... Jakby co to wal śmiało do mnie .. Dać ci jakiś kontakt do mnie ? Znowu się Rosspisałam

      Usuń
    3. To jest bardzo mądre .... jeśli byś chciała to możesz podaż mi twój kontakt . Wiesz mimo iż Cię nie znam to bardzo Cię polubiłam i chętnie bym z tobą popisała . Nwm na skype czy czymś .

      Usuń
    4. Jasne, niby dziwne, ale ja też bardzo cię lubię ! Ok, masz fb ? Czy coś, nwm powiedz co masz xD ;D A ja ci podam kontakt do mnie :)) Zakumplujemy się ?

      Usuń
    5. Tak mam fb i skype . Ogólnie to na fb rzadko wchodzę , ale jednak wchodzę ( ta polszczyzna ). Z wielką przyjemnością bym się z Tobą zakumplowała :)

      Usuń
    6. To jak na fb czy na skype ?? Ty decyduj :))

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mega!!Nie mogę się doczekać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu pisz szyybkoo :c czekaaaam! /ewczix

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy next? Nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń