poniedziałek, 4 maja 2015

Nowa notka :)

Witajcie mordeczki to znowu nie rozdział. Wpadam tak szybko do Was bo ostatnio czytam bardzo dużo blogów. Mam ospę, więc nie chodzę do szkoły. No i te blogi są bardzo oryginalne, mają w sobie to coś..co sprawia, że są bardzo ciekawe. A mój blog wydaje mi się nudny. No bo sami przyznajcie..nie ma w nim nic ciekawego ani oryginalnego. Fabuła nie wciąga, a do tego mój styl pisania się z każdym kolejnym dniem pogarsza. Macie jakieś propozycje, aby jakoś naprawić mojego bloga? Jakoś go ulepszyć by lepiej Wam się go czytało? A może macie jakieś skargi? Piszcie śmiało ja przeczytam. Może Wasze hejty sprowadzą mój łeb na ziemie i w końcu coś porządnego napisze. Co do rozdziału to jestem w trakcie tworzenia. Także czekam na jakiś odzew z Waszej strony .

Słodka Nunusia :))

19 komentarzy:

  1. To właśnie podaj linki do tych blogów! ;D
    Mnie twój blog oczarował bo nie czytałam takiego nigdy strasznie mnie wciągnęła fabuła i po nocach śni mi się co może być w następnym rozdziale. Czytam twój blog od początku nawet pamiętam twój stary blog ale czytam też wiele innych blogów no ale żaden mnie tak nie wciągnął jak twój. I zdaje mi się że ty coraz lepiej piszesz nie gorzej. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest świetny i pierwszy raz czytam taką historie i wszystko w nim jest ok,i nie mogę się doczekać kiedy dodasz nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto! Twój blog jest niepowtarzalny i nigdy podobnego nie czytałam bo takiego nie ma :D
    Nic w nim nie zmieniaj, bo dzięki wyłącznie twoim pomysłom, Twój blog jest orginalny na swój sposób.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam nic nie zmieniaj !! Tak jak jest, jest najlepiej.
    Kocham twój styl pisania, a przy dialogach Rossa i Laury normalnie się rozklejam. Ja tez czytam dużo blogów, ale twój zdecydowanie podbił moje serce.
    Musisz mi uwierzyć bo jeśli chodzi o blogi to jestem bardzo wybredna i trudno mi dogodzić ale tobie z całą pewnością się to udało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeeee tam ... Głupia jesteś i tyle ! Wszystko jest świetnie ! Nie ma nic do zmiany ! Nie rozumiem co ci się w tym blogu nie podoba ! Jest genialny ! Tak jak dziewczyna powyżej, ja też jestem wybredna co do blogów wystarczy jedna mała rzecz która mi nie odpowie, a od razu przestaje czytać dalej i wymazuje tego bloga z pamięci. No cóż, może to i niesprawiedliwe i wredne bo często właściciel / właścicielka bloga nie zdąży się rozpisać a ja opuszczam tego bloga, ale cóż, jestem Nie kulturalna. A Nie kulturalna nigdy nie zmienia decyzji i zawsze robi to co sobie postanowi i się już nie zmieni !! Taaa, właśnie dlatego nauczyciele nie darzą mnie zbytnią sympatią a moje przyjaciółki czasami mają ochotę wrzucić mnie pod tira. Także blog jest genialny, a ty masz wielki talent i serio nie musisz niczego zmieniać. Ale możesz dodać trochę więcej scenek z Rossem i Laurą nie musi być koniecznie Raura, ale żeby częściej się spotykali. Możesz dodać więcej scenek przez które poryczymy się ze smutku jak i śmiechu. Ale to tylko luźne propozycje, nie musisz ich brać w ogóle pod uwagę. Czekam na rozdział !!!!!!!
    Pozdrawiam Nie kulturalna !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest naj kobieto co ty piepszysz, że twój niby jest nudny i nie oryginalny? Chyba cię porypalo!!! Jest świetny!!!
    Pozdrawiam ~claudia~

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno co ty gadasz!?!?!?! Twój blog jest zajebisty, taki oryginalny!!! I nie piszesz coraz gorzej tylko coraz lepiej!! Ja tak ja dziewczyny wyżej jestem wybredna co do blogów i także czytam wiele blogów, a twój podbił moje serce!! Jest jednym z najlepszych jakie kiedykolwiek czytałam!! Twoje rozdziały mogła bym czytać i czytać i tak bez końca!! Do zmiany nic nie ma jedynie tak jak Nie kulturalna napisała, że mogło by być więcej scenek z Rossem i Laurą lub takich przy których byśmy się popłakali, ale ogólnie twój blog jest niesamowity po prostu PERFECT!!!!
    Czekam na rozdział :)
    Olivia<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak... Coś denerwuje mnie w tobie... A konkretnie to, że cały czas gadasz, że twój blog kest nudny i do dupy... Wiem, że masz niską samoocenę, ale każdy wie, że twój blog jest wyjątkowy i niesamowity... Pokazuje jacy ludzie są na prawdę... Twój blog nie raz sprawił, że się popłakałam, albo leżałam na podłodze ze śmiechu ... A czasami to i to... Twój blog nigdy nie był nudny, od zawsze był wspaniały, bo piszesz go ty! Musisz w siebie uwierzyć, bo to co robisz jest na prawdę świetne !!! Zaryzykuj i uwierz w siebie ... Czasami musisz przeczytać swoje rozdziały, jako nie pisarka, a czytelniczka, może wtedy zobaczysz, że twoje rozdzialy są super. Twój blog jest wspaniały, ty jesteś wspaniała, pomysł na bloga orginalny i wszystko jest świetne, zrozum to w końcu !!!:-)
    Czekam na rozdział sis,
    Uwierz w siebie
    Paaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co poprawiać?
    Jest zajebiście tak jak jest.
    Rób co uważasz,ale dla mnie nie trzeba nic poprawiać.
    Życzę dużo weny i czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Żartujesz? Ten blog jest chyba jedynym polskim, który ostatnio aż tak mnie ciekawi, wszystkie inne zostały zawieszone albo zakończone. Nawet nie masz pojęcia jak trudno było znaleźć coś takiego. W każdych opowiadaniach dzieje się praktycznie to samo, to właśnie u ciebie jest oryginalnie. Osobiście nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Naprawdę jestem ciekawa co stanie się z Laurą, cholera, to mnie strasznie intryguje.
    Nie pierdziel, że się pogarszasz, bo jak dla mnie to piszesz świetnie.
    Uwierz w siebie i działaj, naprawdę tworzysz kawał dobrej roboty c;
    Życzę dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest genialny i na prawdę nie trzeba nic w nim zmieniać! Jest oryginalny i strasznie wciągający! A sama go uwielbiam! C: Nawet nie wiesz z jak ogromną niecierpliwością czekam na każdy kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zostałaś nominowana do LBA :3
      Szczegóły tutaj: i-will-never-stop-loving-you-raura.blogspot.com

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest super, nic w nim nie trzeba zmieniać ani nic. Jest jednym z moim ulubionych /Ania Truskawka

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem nic nie musisz zmieniać bo ten blog jest idealny, gdy czytam rozdziały to płacze.. ;__;. Ten blog jest 2 z moich ulubionych.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog oryginalny i super, o czym mówi liczba komów. Ja mam brak talentu w przeciwieństwie do ciebie. Od dziś jestem zakochana w tym blogu ;) jak chcesz możesz zajrzeć do mnie: follow-your-dreams-raura.blogspot.com wiem że polecałam w poprzednim rozdziale ale co tam. Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie komy takie loffciane, a ja swój dorzucę ^^ .
    Opowiadanie, fabuła, pomysł - SUPER ♥ .
    ALE ! Twoja samoocena mnie przeraża ;/
    Piszesz w kółko, że twój blog jest do dupy, beznadziejny, a rozdziały krótkie i nudne...
    Naprawdę ?! ;-;
    Czytam wiele blogów, niektórzy piszą 2 razy krótsze rozdziały od Ciebie i sądzą, że się przemęczają ;-; (niewiele takich jest, ale jednak są)
    Piszesz rozdziały długie i starasz się dodawać często za co OGROMNY PLUS (denerwuje mnie w niektórych blogach, ale zapewne nie tylko mnie, jak rozdział jest dodawany raz na miesiąc...nie da się takiego bloga czytać, nie wiadomo czasem o co chodzi, a przecież od nowa czytać nie będę ;p ).
    W rozdziałach dużo się dzieje, i bardzo dobrze. :))
    Więc nie pisz, że Twój blog jest do dupy itp. bo tak nie jest. ;)
    Chcesz, żeby czytelnicy zaczęli tak sądzić ? ;/
    To Ci nie grozi, ale Twoja samoocena jest za niska .
    Styl pisania - masz dobry, nie narzekam :D
    Ale nie mówię też, że nie mógłby być też lepszy, ale rozumiem ;) .
    Bloga jednak przyjemnie się czyta ;)) .
    Hm...czytając jeden rozdział mogę się śmiać, a po chwili smucić ;-;
    To jest bardzo rzadkie w blogach, więc jest równie oryginalne :>> .
    Podsumowując...blog przyjemnie się czyta, fabuła mega wciąga < 3 .
    A co Twoje beznadziejnej samooceny...UWIERZ W SIEBIE ♥
    Może być ciężko, ale warto ;3
    W końcu skoro tylu czytelników pisze Ci, że blog jest świetny itp. , to w końcu uwierzysz w Siebie i Ty :D
    Mam nadzieję że to przeczytasz :) .
    Duużoo weny życzę ;*
    Pozdrawiam,
    ~ Lusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. No oszalała! Twój blog jest wspaniały nic nie trzeba w nim zmieniać. Jest genialny taki jaki jest tylko dodaj szybko next...

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że najgorsze jest to że rozdziału bardzo rzadko się pojawiają... Czasem w odstępie 2 miesięcy a takie czekanie jest wkurzające, lepiej ustalić konkretny dzień dodania rozdziału... Np co dwa tygodnie w sobotę... Potrzebna jest tu systematyka, ponieważ nie za bardzo chce mi się codziennie czy dostałaś rozdział....
    -Julka

    OdpowiedzUsuń