sobota, 16 maja 2015

LBA :)

Hejka mordeczki. Dopiero co wróciłam z wycieczki i już zdążyłam pokłócić się z przyjaciółką dlatego nie mam dzisiaj dobrego humoru. Przybywam tak na szybko z odpowiedziami i znikam, a później wstawiam rozdział, którego jeszcze nie dokończyłam. Wiem, że nikt nie czyta tych odpowiedzi, ale kij z tym.
Pytania od Tajemniczej Nieznajomej:
1 Skąd jesteś? ;)
Z małego miasteczka :)
2 Skąd wziął się u Ciebie pomysł na bloga?
Opisuje tak jakby w nim swoje życie. Nie dosłownie, ale uczucia Laury to tak jakby moje uczucia.
3 Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, czytać, śpiewać itd
4 Ulubiona osoba z R5? Czemu akurat ta osoba?
Nwm..chyba Rydel albo Rocky. Zawsze ich bardzo lubiłam.
5 Poza pisaniem, czym się jeszcze interesujesz?
Kocham muzykę. Ciągle śpiewam :)
6 Uprawiasz sport? Jeśli tak to jaki?
Kocham gimnastykę <3
7 Twoje 3 ulubione piosenki (poza R5)
Nie mam ulubionych piosenek.
8 Ferie czy wakacje? :)
Wakacje
9 Jakie masz plany na przyszłość?
Jeszcze nwm. Liceum humanistyczne, studia, a dalej zobaczymy xd
10 Wolisz psy czy koty? Uzasadnij (heh zabrzmiało jak w szkole xD)   

Kocham zwierzęta. Mam dwa koty i pieska,więc wybrać nie wypada bo kocham tak samo xd

                                                                           ~~
Pytania od Ann Lynch:
1. W jakim mieście (niekoniecznie polskim) chciałabyś mieszkać?
W Łodzi bo tam mieszka moja przyjaciółka, za którą bardzo tęsknie.
2. Twój ulubiony kolor?
Jestem człowiekiem, który nie ma ulubionego koloru. Kocham pastelowe kolory. Biały,pudrowy róż, błękit itd
3. Wolałabyś stawać się niewidzialna czy potrafić latać?
Niewidzialna xd
4. Jak poznałaś R5 i czy byłaś na ich koncercie w Polsce?
R5 poznałam przez A&A. Nie byłam na ich koncercie i raczej nigdy nie będę.
5. Ulubiony film?
Gwiazd naszych wina <3
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
O matko sałatko trudne pytanie. Biologia jest całkiem znośna i niemiecki.
7. W jakim miejscu najbardziej chciałabyś spędzić wakacje?
Najlepiej w domu, ale z moją przyjaciółką z Łodzi.
8. Twoja największa pasja?
Pisanie,muzyka xd
9. Co byś zrobiła gdyby w Twoim domu pojawiło się R5?
Pewnie pobiegłabym po tłumacza bo pewnie bym się z nimi nie dogadała i kazała spytać o Laurę xd
10. Skąd wzięłaś pomysł na historię, którą piszesz na swoim blogu?
To tak jakby moja historia. Laura to tak jakby ja.
11. Jak zareagowałaś na nominację?
Byłam zdziwiona, że ktoś nominował takiego przeciętnego bloga, ale szczęśliwa.

Chciałabym podziękować za nominacje od tych wspaniałych blogerek. Nie mam teraz głowy do nominowania kogoś. Także czekajcie na rozdział mordeczki. I jeszcze raz dziękuje.

Słodka Nunusia :))


2 komentarze:

  1. Hej nominowałam Cię do LBA :)
    Szczegóły tutaj: http://maranor5story.blogspot.com/p/nominacje.html
    PS: Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne,przeciętny blog?
    Akurat.
    To niesamowity,rewelacyjny blog!!
    Wbij to sobie do głowy.
    Jesteś zarąbista!
    Nie zapominaj o tym.
    Życzę dużo weny i czekam ne nexta<3

    OdpowiedzUsuń